SANITY SWISS s.r.o.

Rozkročení tradičního B2B a B2C obchodního modelu do on-line prostředí se ukazuje být správnou volbou pro mnoho firem, které díky tomu získávají větší stabilitu, nové zákazníky a tím pádem i další zdroj příjmů. A poslední rok se tento trend jedině potvrdil.

zainvestováno z 5 000 000 Kč
5 267 000 Kč
projekt získal 212 investic
úrok7.50% splatnost36 měsíců způsob spláceníBalonově končí za
58 dní
Tuto investici jste nestihli, ale chystáme pro Vás další. Chcete informace včas?

Rozkročení tradičního B2B a B2C obchodního modelu do on-line prostředí se ukazuje být správnou volbou pro mnoho firem, které díky tomu získávají větší stabilitu, nové zákazníky a tím pádem i další zdroj příjmů. A poslední rok se tento trend jedině potvrdil.

To je případ i společnosti SANITY SWISS s.r.o., která na trhu působí již od roku 2011 a v prvních letech se profilovala jako dovozce sanitárního vybavení.

Jednatel a majitel společnosti pan David Otáhal však věděl, že být blíže zákazníkům se vyplácí. Proto se v roce 2016 společnost transformovala na specializovaný lokální velkoobchod se segmentem vodo-topo a sanitárním vybavením.

Dalším logickým krokem bylo otevření maloobchodní prodejny a koupelnového studia v centru Zlína v roce 2019. Zde nabízí zákazníkům vše potřebné pro realizaci koupelen: od instalačních materiálů po zařizovací předměty od desítek výrobců a značek. .

Díky tomuto kroku společnost meziročně zvýšila svůj obrat o více než 70 % na 12,15 mil. Kč! Nutno podotknout, že v roce 2020 mělo omezení maloobchodu vliv i na Sanity Swiss a obrat poklesl o 25 %. Lze předpokládat, že po rozvolnění opatření se tržby z maloobchodu přinejmenším vrátí na původní úroveň, ale na to se pan Otáhal rozhodl nečekat s rukama v klíně.

Začátkem tohoto roku se proto pustil i do výše zmíněného segmentu e-commerce. Maloobchodní zákazníky nyní dokáže Sanity Swiss obsloužit na novém e-shopu www.sanita-shop.cz, pro B2B segment pak připravili portál www.chytryInstalater.cz. Navíc společnost v minulém roce posílila svou pozici dodavatele materiálu i služeb pro specializované výrobce sanitárních kontejnerů.

Pomyslnou třešničkou na široce rozkročeném byznysu společnosti je nedávná investice do vývoje nového vlastního produktu (registrace, patent. řešení, certifikace,...). Proč? Za účelem výrazného posílení dodavatelské pozice u stávajících MO i VO odběratelů.

I díky tomu pan Otáhal předpokládá navýšení obratu o více než 60 % již v roce 2021 a o dalších 20 - 25 % v roce 2022.

Věříme, že investoři ocení hlavně široký záběr společnosti, díky kterému je její byznys stabilní a dokáže obsáhnout v podstatě všechny důležité role: od dodavatele, přes velko- a maloobchod až po služby v oblasti návrhu individuálních řešení a samotné odborné realizace. A nově také obsloužit zákazníky on-line!

Na co chceme půjčit
  • naskladnění nového zboží do showroomu, rozšíření nabídky
  • rozšíření nabídky o vlastní nový patentovaný výrobek
  • vyrovnání stávajících obchodních závazků
Jaké jistoty nabízíme

Úvěr bude zajištěn směnkou s avalem, zástavou nemovitosti (rodinný dům) a notářským zápisem s přímou vykonatelností. Zastavovaná nemovitost má hodnotu 5,5 mil. Kč, tudíž je úvěr plně zajištěn

sídlo
třída Tomáše Bati 5331/ 76001 Zlín