Saltpeter s.r.o.

Každý nejspíš v životě slyšel, že “sůl je nad zlato” a přestože při přepočtení ceny za kilogram by se s tímto pořekadlem dalo jednoduše nesouhlasit, tak při zohlednění každodenní využitelnosti soli v nespočtu oborů musíme uznat, že na tom něco bude.

zainvestováno z 1 500 000 Kč
1 427 000 Kč
projekt získal 91 investic
úrok8.50% p.a. splatnost30 měsíců způsob spláceníAnuitně končí za
210 dní
Tuto investici jste nestihli, ale chystáme pro Vás další. Chcete informace včas?

Každý nejspíš v životě slyšel, že “sůl je nad zlato” a přestože při přepočtení ceny za kilogram by se s tímto pořekadlem dalo jednoduše nesouhlasit, tak při zohlednění každodenní využitelnosti soli v nespočtu oborů musíme uznat, že na tom něco bude. Vždyť sůl je potřebná v potravinářství, průmyslu, zemědělství, rybářství, dopravě atd. Navíc nepodléhá trendům a vliv na poptávku nemají ani téměř žádné externí okolnosti - včetně koronavirových opatření či nouzového stavu.

Pan Jaroslav Peter se prodejem soli zabývá již od roku 1996 a je skutečně odborníkem na slovo vzatým. V roce 2012 založil svou vlastní obchodní společnost Saltpeter s.r.o., která se specializuje na velkoobchodní i maloobchodní prodej a pronikl do téměř všech odvětví. Po několika letech společnost generuje stabilní tržby a má své vlastní sklady v Mariánských lázních, Plzni a Českých Budějovicích. Díky tomu má společnost silnou konkurenční výhodu - není závislá na velkoobchodních dodávkách, které nebyly příliš plynulé a navíc může obsluhovat i přímé maloodběratele v daných lokalitách. Navíc jsou sklady připraveny i na expedování vícedruhových zásilek obsahujících několik druhů zboží, což naprostá většina konkurence neumí.

Pro tradiční obchod se solí je specifický hlavně velký objem prodaného zboží a malá obchodní marže. S tím se pojí i delší splatnost, která je běžně 90 dní. Na to se pan Peter se svou společností rozhodl vyzrát a postupně začal měnit obchodní strategii prodeje směrem k posílení maloobchodu. Nástup opatření spojených s COVID-19 na jaře tohoto roku celou situaci ještě ulehčil, mnozí velkoodběratelé přestali sůl dodávat a tak se SP otevřela přímá cesta k maloobchodním odběratelům a k velmi zajímavé obchodní marži dosahující výše 35 - 40 %. Další nespornou výhodou je zkrácení obvyklé splatnosti na 30 dní. Přímý prodej ve skladech navíc generuje okamžité tržby v hotovosti.

Trend posilování maloobchodu je tedy nastolen, avšak většinu tržeb společnosti prozatím stále generuje velkoobchod, ve kterém Saltpeter dokáže nabídnout zákazníkům nadstandardní služby i velmi dobré ceny díky tomu, že nakupuje přímo od výrobců. To spolu s vybudovaným systémem dopravců v regionech skladů a smluvními dopravci, kteří zajišťují dopravu po celé ČR, dává společnosti silnou konkurenční výhodu. A když se spojí rychlost dodání se širokou nabídkou sortimentu a výbornými cenami, je vyhráno.

Poslední kvartál roku znamená i nástup posypové sezóny, což pro Saltpeter znamená jistý vysoký odbyt. Navíc společnost ještě letos spustí zcela nový vlastní e-shop a ještě více tak posílí svou pozici v maloobchodě.

Na co chceme půjčit

Nákup vyšších skladových zásob před posypovou sezónou, čímž společnost značně sníží nákupní ceny (nakoupí za “letní” ceny). Dále pak investice do rozšíření sortimentu pro zemědělský sektor. Ten totiž poptává druhy zboží, jež se velmi doplňují se solí, kterou jim Saltpeter již dodává. Menší část kapitálu pak bude směřovat na posílení a modernizaci HW a SW vybavení využívaného ve skladech pro expedici.

Jaké jistoty nabízíme

Úvěr společnosti Saltpeter s.r.o. je zajištěn směnkou s avalem majitele a notářským zápisem.

sídlo
Hradební 1822/ 35801 Kraslice