Český ráj outdoor s. r. o.

Český ráj outdoor s.r.o, provozovatel e-shopu ČeskýRáj.com, je první e-commerce projekt, do kterého můžete prostřednictvím finGOOD platformy investovat.

zainvestováno z 2 000 000 Kč
1 981 000 Kč
projekt získal 118 investic
úrok8.00% p.a. splatnost30 měsíců způsob spláceníAnuitně končí za
223 dní
Tuto investici jste nestihli, ale chystáme pro Vás další. Chcete informace včas?

Český ráj outdoor s.r.o, provozovatel e-shopu ČeskýRáj.com, je první e-commerce projekt, do kterého můžete prostřednictvím finGOOD platformy investovat. Jsme nadšeni, že naším lakmusovým papírkem v tomto silně rostoucím odvětví je právě společnost, která se etablovala jak na poli offline prodeje se svou stylovou kamennou prodejnou a velkoobchodem, tak i v onlinu se svým e-shopem, který každým rokem nabírá na důležitosti a pomáhá společnosti k razantnímu růstu.

K dnešní podobě společnosti však vedla bezmála třicetiletá a místy klikatá cesta, která započala již v roce 1993. Kvůli krachu stavební firmy, která měla na starost opravu prostor prvního kamenného obchodu Český ráj outdoor, vznikla prodleva několik měsíců a s tím se zakladatel společnosti pan Jakub Zítka nechtěl smířit. Měl sortiment, o který byl mezi zákazníky zájem a tehdejší hlad na trhu dokázal ospravedlnit mnohé. Proto okamžitě přišel s alternativním řešením a otevřel svůj provizorní obchod v obýváku pronajatého bytu v Mladé Boleslavi. “Prvního mého zákazníka, který si tehdy v Českém ráji outdoor nakoupil, si dodneška pamatujeme a občas s ním jdeme na pivo,” potvrzuje pan Zítka. Tato historka poměrně přesně vystihuje jeho povahu a chuť postavit se nepřízni osudu čelem a jednat..

Dveře opravdového a zároveň prvního soukromého obchodu se sportovním zbožím v Mladé Boleslavi se nakonec otevřely v únoru 1994. Jakub Zítka rychle nabíral cenné zkušenosti a soustředil se na rozšiřování sortimentu. Obchod vzkvétal a v roce 1998 se tento outdoorový specialista pouští i do velkoobchodu.

Aniž to tehdy pan Zítka tušil, rok 2002 byl svým způsobem pro Český ráj outdoor zásadní. Do obchodu nastupuje tehdy 22letý mladík Mirek Žďánský, který si svou profesní dráhu v Ráji vyšlapal poctivě - od brigádníka a prodavače, přes vedoucího obchodu a manažera, po nynějšího spolumajitele společnosti. A právě on přináší na stůl nápad i technické znalosti na zásadní inovaci: mimo jiné pustit se do vývoje webových stránek a následně i vlastního internetového obchodu.

To co se dnes jeví jako samozřejmost, byl v té době poměrně vizionářský krok - obzvlášť na poměry prodejců outdoorového, horolezeckého a kempingového vybavení. Nezaspat trend nástupu internetových obchodů je to, co až do dneška pomáhá byznysu společnosti k významnému růstu a je nejvýznamnějším pilířem spolu s velkoobchodem a kamennou prodejnou.

Omluvte delší ohlédnutí do historie, ale věříme, že silný podnikatelský příběh si to zaslouží.

Pojďme do současnosti, to je teprve jízda!

V roce 2018 došlo k zásadnímu rozšíření skladových prostor o cca 300m2, společnost vyhrála tendr na dodávku zboží do Škoda Auto a.s. v hodnotě 10 mil. Kč. Rok 2019 přináší otevření nového obchodu a rozšíření skladových a prodejních prostor o dalších 200m2, vstup na Amazon (aktuálně jeden z klíčových odbytových kanálů), nábor nových zaměstnanců, zahájení výroby vlastních produktů pod značkou Český ráj outdoor, velká marketingová expanze a zefektivnění a profesionalizace expedice.

Pro e-shopy nejdůležitější a nejhektičtější část roku 2020 máme ještě před sebou, ale i tak Český ráj outdoor stihl přípravu vlastního e-shopu pro expanzi do Maďarska a Rumunska, rozběhnutí affiliate programu, rozšíření sortimentu o cyklistické a vodácké vybavení a zásadní profesionalizaci v oblasti logistiky a sw řešení.

Podrobná čísla a rozbor byznysu naleznete ve finanční a e-commerce analýze (pro přihlášené), ale sluší se zmínit, že cíl tržeb pro letošní rok je okolo 45 mil. Kč.Oba zakladatelé se však shodují, že jej pravděpodobně překonají. V příštím roce pak chtějí růst zejména díky přestěhování se do nové prodejny o velikosti 700 m2, rozšíření sortimentu o prodej kol a expanzi eshopu. Cíl? Obrat 75 mil. Kč!

Jen těžko jsme si mohli představit lepší start pro spojení P2B crowdfundingu a e-commerce odvětví!

Na co chceme půjčit

Nákup zboží, rozšíření sortimentu, in-store design nové prodejny, variabilní náklady spojené se silným růstem online části byznysu.

Jaké jistoty nabízíme

Společnost nabízí zajištění úvěru formou firemní směnky s avalem majitelů a notářský zápis s přímou vykonatelností.

sídlo
Staroměstské náměstí 150/ 29301 Mladá Boleslav