Tomáš Arsov - 6. tranše
O projektu
Investiční příležitost do společnosti Tomáše Arsova, renomovaného kadeřníka a majitele úspěšné značky vlasové kosmetiky a luxusního kadeřnictví v Praze. Produkty této značky se vyznačují špičkovou kvalitou a těší se velké popularitě mezi zákazníky. Hlavním prodejním kanálem je vlastní e-shop, který zpracovává průměrně 2000 objednávek měsíčně. Získané finance budou použity především na provozní financování s cílem rozvinutí aktivit po celé EU.
Proč investovat právě do této příležitosti:
Ověřený klient Fingoodu, který se může pochlubit dlouhodobě perfektní platební morálkou a 100% návratností u všech svých projektů.
Dynamicky rostoucí společnost s tržbami přesahujícími 100 milionů korun v roce 2023.
Kumulativní objem vrácených jistin dosáhl 2,6 milionů korun a výnosy pro investory činily 0,4 milionů korun.
Spolupráce s významnými partnery, jako jsou Drogerie Rossmann, parfumerie Douglas, Dr. Max, Pilulka.cz a Notino.
Silná online přítomnost na e-shopech jako Rohlík, Benu, Rossmann, Alza a další.
Úvěry společnosti Tomáš Arsov na platformě Fingood
Společnost pana Arsova na platformě Fingood realizovala v roce 2022 první financování formou provozního úvěru s cílem akcelerace svého business modelu. Plán se povedl a tržby společnosti Tomáš Arsov Franchaise se v roce 2023 vyšplhaly na více než 100 milionů korun. Kumulativní objem vrácených jistin dosáhl 2,6 milionů korun. Výnosy pro investory se vyšplhaly na 0,4 milionů korun. Současná úvěrová expozice je ve výši 5 milionů korun a slouží zejména k expanzi na zahraniční trhy.
Nový rozhovor s majitelem společnosti Tomášem Arsovem
V novém díle podcastu Brand Stories se dozvíte, jak vznikl jeho vlastní salon a značka vlasové kosmetiky, jaký přístup zvolil k rozvoji a podle čeho si vybírá obchodní partnery, mezi které patří i Fingood.
Růst společnosti
V současné době společnost nabízí letní vlasovou péči v rámci kompletního rebrandingu celého sortimentu. Tento krok zahrnuje přesun výroby do Itálie, což má za cíl zvýšení kvality, snížení nákladů na vstupy a zajištění pružnějších dodávek. Dále plánuje rozšíření sortimentu o kompletní nabídku barev pro kadeřnictví, což jí umožní konkurovat světovým značkám především v oblasti kvality a ceny.
Společnost dodává své produkty také velkoodběratelům, mezi které patří Drogerie Rossmann, parfumerie Douglas (včetně poboček na Slovensku), Dr. Max, Pilulka.cz a Notino. Dále se společnosti podařilo rozšířit nabídku svých produktů do e-shopů, jako jsou Rohlík, Benu, Rossmann, Alza a další, což povede k očekávanému zvýšení poptávky. Současně s rozšiřováním sortimentu připravuje marketingové kampaně na vyšší úrovni, s cílem obsazení trhu ve východní Evropě. Plánuje také navázat spolupráci s učňovskými školami, kde se studenti naučí pracovat s jejich výrobky a po ukončení školy je budou používat ve své praxi.
ℹ️ Při investici v min. hodnotě 15 000 Kč obdržíte po úspěšném načerpání celého úvěru (celkem 6 mil Kč) emailem KÓD na slevu 1000 Kč, který poté uplatníte při nákupu na e-shopu.
Na co společnost využije získané prostředky
Společnost plánuje získané finance použít především na provozní financování s cílem rozvinutí aktivit po celé EU. Konkrétně na financování zásob, aby byl e-shop operativně připraven dodat zboží zákazníkům.